michelise

Alla inlägg den 24 juni 2015

Av Elise Michelle - 24 juni 2015 21:47

var igår!
Alltså den känslan man fick når man bara såg Ullevi och när man hittade sina platser och såg ut över arenan!
The Fooo Conspiracy o Mcbusted var förband o dem var väl helt okej men jag var mest exalterad inför One Direction!
Jag kan inte beskriva känslan med
ord (haha påminner mig om låten Better then words - One Direction)
När dem kom ut på scen så ville jag bara skrika vilket jag gjorde!
Jag sjöng med alla låtar o det var bara amazing! Så jag fangirlade real hard o jag är nu helt kär i dem! Elise o jag var typ svin glada o jag kanske råkade göra Elise halvdöv men jag är rätt så glad att hon inte kunde skrika i mitt öra (: Men idag så gick vi runt i stan o vi hittade en del saker så det kommer vi förmodligen visa er!
Just nu sitter vi på tåget och är framme om bara några minuter.
- Michelise
(Skriven av Michelle)

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards