michelise

Alla inlägg den 25 juni 2015

Av Elise Michelle - 25 juni 2015 21:51

Nu är vi hemma igen!
Vi spenderade natten i Kalmar o idag så åkte vi hem. Alltså jag vill bara tillbaka o se dem igen!
("If we could only have this life
for one more day
If we could only turn back time" ur låten Moments- 1D)
Så idag la jag över alla bilder och insåg att det jag hade spelat in inte hade något ljud så jag började gråta för liksom jag hade fått med det bästa där (min kamera o ej mobilen)
Så jag grät i typ 3 minuter o nu har jag er stoooor freakin ångest meen det viktiga är väl att jag kommer ihåg det själv!
Men jag kommer förmodligen försöka sätta ihop alla videos o sånt i antingen lägga upp det på bloggen eller spara den själv det beror på :)
Men nu ska jag spendera resten av kvällen i min säng o kolla på det nyaste avsnittet av PLL (:
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards