michelise

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Elise Michelle - 17 juni 2015 22:05

Såå vi har inte gjort något inlägg på ett tag för att vi har inte orkat eller så men här kommer det vi har gjort dem tre senaste dagarna: 


Måndag: Elise kom hem till mig vid 13 tiden o vi började med att göra olika challenges som typ wishper challenge och sedan bara lattade vi oss, vi kollade på film o liksom bara hade det roligt. Alltså jag o Elise med challenges är så sjukt roligt (för oss iallfall) o man lär typ känna varnadra lite bättre även om vi redan har känt varandra i nästan 7 år nu o man lär känna varnadra bättre varje dag! Men det var sjukt roligt o jaaa..


Tisdag: Vi vaknade rätt så tidigt jämfört med dem normala helgerna osv men jag (Michelle) har inte riktigt kommit in i det än utan min hjärna tror fortfarande att jag ska till skolan. Men vi fixade oss genom att köra 3 minute make up challenge vilket INTE gick bra o vi tvättade av oss det och började om. Jag började skratta så himla sjukt mycket för Elise fick låna en foundation och den var för mörk o hon såg så himla rolig ut. 

Men när vi väl var klara så skulle vi åka longboard vilket slutade med att vi åkte i typ 3 minuter för Elise ramlade och skrapade upp sig vilket får mig att tänka tillbaka när man slog sig varenda dag och inte brydde sig. Det känns som om det var hundra år sen men det var för bara 4 år sen, alltså det är sjuuukt att tiden går så snabbt. Nästa termin är det sista årskursen i grundskolan vilket är lite skönt men alltså nej jag vet inte hur jag ska känna för det men aja. 

Men vi åkte till en sjö/vik eller en badplats och det var inga där, vi bara njöt av sällskapet och naturen är liksom typ terapi för oss, alltså förutom på natten för då kommer du se mig kuta genom skogen. 

Men efter det så såg vi båda faktiskt Titanic för första gången och även Dirty Dancing. Dem var faktiskt bra speciellt för att vara så gammla o jag föll typ för den 22 åriga Leonardo Dicaprio! Han var ju så söt! Okej nu har jag typ skrivit massa på tisdagen så hoppa över till onsdagen.


Onsdag: Vi vaknade sent återigen o det blev att vi fick äta frukost direkt vilket inte gjorde mig så mycket för jag va sjukt hungrig! Men efter det kollade vi typ på olika serier o sånt, vi gjorde inte något speciellt utan bara chillade innan gymmet, Vi tog bussen ut till stan o sedan gick vi runt där lite innan vi begav oss till gymmet där vi skulle på ett pass vi hade bokat (step-up) o det var tufft, alltså jag har inte svettats så mycket eller varit så varm i typ 5 år, jag drack upp två freakin vattenflaskor o både jag o Elise fattade inget men alltså vi försökte! Men det var sjukt roligt o man kände sig stolt efter det o man var ju röd som en tomat. 


Men lets end this, ni har typ läst en hel bok nu så jag ska avsluta inlägget!:) 

(sry men inga bilder till det här inlägget)

xx Michelise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards