michelise

Alla inlägg den 13 juni 2015

Av Elise Michelle - 13 juni 2015 16:07

Min farmor har varit här sen igår och idag åkte mamma, farmor, min syster och jag in till stan för att köpa present till Fidelis kompis.
Vi skänkte också bort kläder så vi fick en rabattkupong på 50kr om man handlade för 300kr.
Så Fidde köpte presenten och jag hittade lite för att det skulle bli över 300kr.
//Elise

H&M - foundation och Blushbrush

H&M - T-shirt 99kr

H&M - kjol 75kr

Av Elise Michelle - 13 juni 2015 13:49

Känns så sjukt att något man har längtat efter så mycket nu är här o då pratar jag om sommarlovet! 

Skolavslutningen gick inte så planerat, morgonen började sjukt bra men när vi kom till skolan fick vi höra sjukt dåliga nyheter och det blev väldigt många tårar.. Em tänker inte skriva om det här på internet för att det är väldigt personligt osv men det kommer aldrig bli likadant. 

Men pga tårarna så har jag nu ett svullet öga och em inga bilder från skolavslutningen.

Det första är för att mitt smink var typ halvt borta och det är inte snyggt med röda ögon på bild. Men det är helt klart en minnesvärd skolavslutning så jag kommer alltid komma ihåg den. 


Men vi firade även pappas födelsedag lite mer igår för han fyllde år den 11. Min bror slutade titigare från sitt sommarjobb och några från släkten kom hit för att äta middag. Och när dem hade gått åkte jag longboard och mamma gick till mina kusiners hus o vi var bara där i typ en halvtimme. Efter det bestämde jag mig för att sitta i altanen med mamma o pappa och läsa ur boken: '' TMR: I dödens stad'' och det var min tur att välja musik (vi har typ en högtalare i altanernen) så dem fick lyssna lite på One Direction, Little Mix o Ed Sheeran. Kan inte fatta att det bara är 10 dagar kvar till OTRA tour! Så sjukt taggad! 

-Michelle 

Omg Perrie e så fiiin! 

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards