michelise

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Elise Michelle - 8 juni 2015 23:43

Så idag (Måndag) är det "The best friend day " och det är internationellt!
O utan att veta om det så va jag o Elise :)
Vi hade sjukt roligt, det började med att vi bara latade runt som vanligt o hade det gutt o sedan så skulle Elise pröva en frisyr till mig som jag ska ha på skolavslutningen o efter det så skulle hon sminka mig.
Det började med att det var helt seriöst o sen när vi båda failade lite så ville vi hämnas på varandra så det slutade med att vi målade på varandra.
Det började med att hon skrev I <3 1D o då målade jag en fiin mustasch o tillsist så målade hon en vas med blommor i. She's pretty creative,don't you think?
(Btw vi måste ge e en STOR applåd för One Direction)

Men okej seriöst, vi såg värre ut än på bilden men era ögon skulle smälta om ni såg dem o jag vill inte skada eran syn så jag skippade dem bilderna..
Men imorgon kommer det kanske en bildbomb :)
- Michelle

Av Elise Michelle - 8 juni 2015 07:23

Haha igår var min familj på Astrid Lindgrens värld, för att vi tänkte att det skulle vara kul för Olle, min lillebror;) Han hade det jättekul och sprang runt som en galning.
Man kände sig som typ en sjuåring igen, och det var faktiskt kul att få en Flashback till när man var liten.
Jag och min syster tittade så himla mycket på Astrid Lindgrens filmer och läste hennes böcker när vi var små:)
Här kommer lite bilder!
//Elise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards