michelise

Alla inlägg under januari 2015

Av Elise Michelle - 2 januari 2015 01:38

Av Elise Michelle - 1 januari 2015 23:16

Imorgon ska vi åka o shoppa så jag ska vakna klockan 8/9 o fixa mig.
Klockan 09:30 så måste vi åka till Ohamn o träffa dem andra i släkten o runt 11 är vi där :)
Är så himla taggad, letar inte efter nått speciellt men skulle gärna vilja hitta en randig T-shirt som inte sitter så tajt.
Har kollat runt lite på internet o hittat lite inspiration från We heart It och Pinterest.
Men nu ska jag sova så jag orkar med saker imorgon!
- Michelle

Av Elise Michelle - 1 januari 2015 19:01

I måndags så åkte vi och shoppade och jag hittade massa fint! (Bilder kommer imorrn)
Idag var jag och gymmade med mamma, igår åt vi lite middag såg på film och fyrverkerierna!
Jag och min syster ska åka till Kalmar och vara hos farmor över helgen så vi får se vad vi hittar på!
Har typ bara sett på en serie non stop, Person of interest! Den är jättebra och jag rekommenderar den starkt om du gillar lite äventyr/spännande serier.
Netflix har bara 1 säsong och jag är på sista avsnittet så jag hoppas att dem får in nya snart!!!!
Aja vi hörs // Elise

Av Elise Michelle - 1 januari 2015 15:00

Vaknade kl 10 o börja fixa mig.
Vi skulle åka till farfar och äta lunch.
Några andra i släkten var här men inga kusiner så det var bara jag o min bror här, KUL! :/
Aja imorgon ska min familj o några andra familjen (släktingar)
Åka till Kalmar o shoppa!
Så himla taggad :) Rensade garderoben för kanske en vecka sen o behöver nytt!
Men nu ska jag äta lite så vi ses!
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards