michelise

Alla inlägg under januari 2015

Av Elise Michelle - 5 januari 2015 00:25

(B&W outfit) Enkel outfit om man är lat.
- Michelle

Av Elise Michelle - 4 januari 2015 23:55

Snart börjar skolan igen.. Vet inte riktigt om jag är så himla taggad inför prov, läxor osv men saknar kompisarna! :)
Aja det är ju många små lov under vårterminen vilket är superskönt!
Alltså om några dagar så fyller min vän 15 år., tiden går så himla snabbt!
Aja när alla börjar jobba o vi går tillbaka till skolan så börjar jorden typ leva upp igen efter vårat lov.
Vi börjar på en torsdag så det kommer bli svin chill för vi slutar tidigt + vi har bara lätta ämnen den dagen.
Det ska bli skönt att börja komma igång med träningen igen. Har inte riktigt hunnit med det i december eller nu.
Men nu ska jag sova så vi hörs!
- Michelle

Av Elise Michelle - 4 januari 2015 19:09

Äntligen så kommer bilderna från när jag shoppade med min syster i Kalmar! Fick en speciell mängd pengar av morfar och hans fru i julklapp som jag fick köpa vad jag ville av :)
Så här kommer lite bilder på det jag köpte!
// Elise

?Maybelline New york color tatoo 24 HR ( färgen: 65-pink Gold)
Från kicks- 99kr
?Loreal Paris Super liner perfect slim
Från kicks- 129kr

?Ginatricot 24.50kr (49.50 tror jag)

?Ginatricot 149kr

?Ginatricot 299kr

?Ginatricot kommer inte riktigt ihåg men jag tror att den kostade: 99kr (129-149-199kr)

?Bikbok 299kr

Av Elise Michelle - 4 januari 2015 12:21

Kunde inte sova fören klockan tre så är helt utmattad!
Har sovit i 10 h men ändån. :(
Aja nu ska jag gå o äta lite o sen blir det nog att kolla på How to get away with murder :D
Såg pilot avsnittet igår o tänkte fortsätta o kolla på serien.
Kommer väl inte göra några intressanta inlägg när jag bara tar det chill hemma :)
- Michelle

Av Elise Michelle - 3 januari 2015 16:28

Har inte gjort så mycket förutom o äta o kollat lite på yt :)

Vaknade runt halv två såå jag kommer inte få så mycket gjort idag.

Men ska kolla på The fault in our stars igen och denhär gånge tänker jag inte bli störd av ett gäng barnsliga tjejer.. 

Och så hade jag tänkt o kolla på antingen Divergent eller The first time med DYLAN   

Seriöst haan är så himla sööt! Han och Britt Robertson är huvudkaraktärerna och filmen speades in 2012.

O det gulliga är att dem fortfarande tillsammans sen filmen! :) 

- Michelle

Av Elise Michelle - 3 januari 2015 15:05

Hittade lite smått på rean idag med farmor på modehuset! Jag glömde att ta kort på det jag hade shoppat med morfar (min julklapp) så de bilderna kommer imorgon ;)
//Elise

Har letat efter en kimono såå länge så jag blev jätteglad när jag hittade en! Den kostade fullpris, men den var värt det!
Vero Moda- 249kr

Cubus-129kr

Cubus-99kr (149)

Cubus-49kr (149)

Av Elise Michelle - 2 januari 2015 19:54

Så här kommer det jag köpte:
( tog några snabba bilder, är svin trött så jag orkar inte)

Bikbok: 49:- ( 179:-)

H&M: 75:- (149 :- )

Skopunkten: mamma köpte dem åt mig

- Michelle

Av Elise Michelle - 2 januari 2015 16:54

Väntar på att mamma ska betala o sen ska vi till Biltema.
Är sjukt trött och är nöjd över mina köp!
Det blev inte så mycket pga att jag försöker spara pengar (nyårslöfte)
Men det blev två tröjor o ett par skor. (Bilder kommer imorgon eller senare på kvällen)
Köpte även bh-n meen det behöver jag inte ta kort på..
Men nu ska vi dra så vi hörs!
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards