michelise

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Elise Michelle - 7 januari 2015 18:25

Gud vad fiiin flaskan från VOSS är! Skulle vilja ha en i glas :D 

Alltså dem säljs i Amerika o i vissa ställen i Europa. Vattnet kommer från Norge o har typ ph värdet 6,5.

Men aja det säljs inte i Sverige utan i Frankrike, Italien, London o så tror jag det var i Nederländerna också. 

Men jag vill ha dem sooo baad! 

- Michelle

 

Av Elise Michelle - 7 januari 2015 14:17

Heej, har ganska tråkigt så jag passar på att göra ett inlägg innan jag blir för lat eller är upptagen :)

Runt 11 gick jag o min bror ut med kaninerna, vi var ute i kanske 1 h, det var faktist inte så kallt ute! 

Som sagt är det skola imorgon o jag saknar ju kompisarna o sånt men inte vissa lektioner, läxor o proven.. Men om man tänker efter så för varje dag som går detsu närmre sommarlovet är det! 

Så brukar jag tänka när jag reser! Jag bor i en suuuper liten håla där vi inte tar flyget från våran stad. 

Jag har bara åkt där 1 gång o det var när jag var suuper lite! Aja vi måste åka till antingen till Danmark eller Sthockolm vilket tar runt 4-5 timmar o sen så åker man med flyg! Men om man bara åker typ till Nederländerna eller Tyskland så tar det ju inte så lång tid som när man ska till Amerika eller Asien osv. Men då är det bara o tänka att för varje minut som går är jag iallafall 1 minut närmre.


Men det sköna med att börja skolan igen gör det enklare att komma igång med rutiner igen! Som tex dethär lovet har jag inte gymma regelbundet utan lite då o då men om skolan är så måste man planera o sånt så att man har tid för det du ska göra. Men igår åkte ju vi till gymmet o jag har ju tappat ALLT så nu har jag värsta träningsvärken i rumpan,vid armhålan och pectoralis major..(bröstmusklen..)

Gud vad skönt det känns! (Fast det gör ju ont..) Aja det känns bra att komma igåg o träningsvärk = framgång enligt mig!

-Michelle

Av Elise Michelle - 7 januari 2015 12:09

Det är sista dagen på jullovet och jag ska bara ta det lugnt! Vara inne
lite på youtube, kanske läsa klart en bok som jag nästan är klar med och mysa med min lillasyster <3

Jag trodde att jag drömde när jag hörde pappa säga att det var snö ute, men tydligen så var det sant, haha:)
Det är ändå lite mysigt med snö i Januari iallafall!
//E

Av Elise Michelle - 7 januari 2015 10:19

God morgon!
Det första jag ser nör jag vaknade var snö.
Snön hade smält bort o nu är den tillbaka! Vet inte om bag ska vara glad eller ledsen.. Jag älskar ju att det är vitt o så men jag vill att det ska vara vår! Vill ha värme o kunna ha shorts o kjol ute!
Men idag är ännu en lat dag för mig, ska bara vara hemma o ta det lungt.
Orkar inte med skolan imorgon :/
Men torsdagar är en kort dag så det är lungt. PLL avsnittet kommer väl ut idag i Sverige så det ska jag kolla på men vi hörs!
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards