michelise

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Elise Michelle - 6 januari 2015 21:33

Det har faktist varit en riktig bra dag! 

Vaknade kaske runt 10, låg kvar i sängen tills kanske halv 11 eller något.

Sedan så åt jag frukost o hade det en suuper lugn morgon. 

Myste lite med kaninerna o vikte kläderna lite snabbt, man måste ju göra sitt ''jobb'' även om man inte vill göra det :(

Aja sedan åt vi lunch, det blev kyckling o ris med grönsaker :) Fick matkoma efter så jag gick o sov i kanske 30-40 min. När jag vaknade så började jag ta på mig träningskläderna o fixade lite saker innan vi skulle åka ut o gymma. Men jag var tydligen fortfarande trött så jag somnade i bilen o när vi var framme så var Elise redan där. Vi körde lite övningar o så sprang vi på löpbandet ett tag. Visste inte att jag hade så ''bra'' kondition, jag orkade springa längre o snabbare än vad jag trodde att jag kunde göra utan o antigen bli trött eller ha det lite svårt o andas (pga astma) 

Så det är så himla gutt o börja röra sig igen! :D Men när vi var klara så åkte vi till kusinerna o åt middag. Vi åkte hem runt 7 tiden o när vi kom hem så tog jag på datorn o kollade lite på yt :)

Men nu ska jag gå så vi hörs! 

-Michelle

Av Elise Michelle - 6 januari 2015 13:09

Vaknade inte för så länge sen men jag tog ipaden o va lite där.
Just nu väntar jag på att maten ska bli klar, efter maten ska vi åka in till Ohamn.
Men just nu så lyssnar jag på musik.
Vi får se vad som händer senare chao!
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards