michelise

Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Elise Michelle - 14 januari 2015 22:19

Känner att det går ganska trögt med bloggen just nu men jag ska försöka o skriva mer.
Har varit så himla upptagen!
Både jag o Elise har så himla mycket på en o samma gång!
Vi har so och no prov nästa vecka och då är det inte lite saker man ska komma ihåg. Vi är inte ens klara med no frågorna som man ska kunde och vi har typ 3-4 läxor.
Hemkunskapen, bilden, no:n och engelskan är frivillig.
Seriöst det är bara stress och press!
Det är denhär terminen jag brukar satta allt! Och det betyder att jag sätter skola före blogg så sorry!
Men jag ska försöka o göra minst ett inlägg per dag och den nya headern kanske kommer på helgen om jag har tid.
Aja älskar att åka till gymmet mitt bland allt skolstess osv.
När man är på gymmet kan man bestäma själv hur man vill ha det och man slutat tänka på skolan.
Men jag måste plugga klart så vi hörs.
- Michelle

Jag älskar ju livet o så men jag menar 6-7 timmar varje vecka i fem dagar.. I flera år när man pluggar vidare. Och om man väljer att plugga vidare efter skolan har man ju bara sommar/vinterlov..
Everything för en bra framtid

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards