michelise

Alla inlägg under januari 2015

Av Elise Michelle - 25 januari 2015 12:16

Appen är helt knäpp och bilderna som jag försöker lägga upp vill inte upp + min dator är sönder så inga bilder från mig på ett tag.. :(
- Michelle

Av Elise Michelle - 25 januari 2015 12:11

Så igår var vi hemma hos Sofia och åt pizza o vi va med Moa.
Vi gick i samma klass som henne i 6:an o vi har inte pratat med henne på typ 2 år så vi hade massor o prata om.
Men det var super mysigt o kul!
Vi kollade på film o ja hade roligt!
Grattis Sofia på 15års födelsedagen! <3
- Michelle

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Elise Michelle - 24 januari 2015 13:05

[Bild]

[Bild]

Av Elise Michelle - 24 januari 2015 13:03

Är påväg ut till stan, bilder på byxorna kommer förmodligen när vi är i gymmet. Men idag är det en ganska så upptagen dag.
Först så ska vi åka ut till stan och lämna några saker och sen så ska vi gymma. O sen blir det fest!
- Michelle

[Bild]

Världens finaste och underbaraste tjejerna på jorden.

Av Elise Michelle - 23 januari 2015 21:33

Sååå jag tar bild imorgon när jag har på mig byxorna för jag glömde bort det och tog på mig pyjamas byxorna och jaaa jag är latt, det är ju ändå fredag.'

Aja sär faktist rätt så taggad inför den nya veckan och denhär helgen! 

jag o Elise ska ju på fest och så ska vi dra till gymmet! Vet inte varför men just nu så är jag rätt så sugen på att svettas.. okej det låter weird men jag älskar känslan att man ha gjort något bra. Tycker ju inte om o svettas dagligen när man kanske bara går ner/upp för trappan osv. 

Men idk om någon kommer förstå men ömm... I like it. :) 

jag har ju mål med träningen och jag ser inte så stor skillnad på mig själv även om jag har tränat sen sommras, dem människorna som träffar varje dag kommer ju inte se någon skillnad för dem ser som sagt mig varje dag men om jag jämför bilder inna  jag tränade och nu så ser jag en liten skillnad. Jag tränar INTE för att gå ner i vikt! Jag känner mig mer självsäker och jag tycker om att röra på mig.

Läste en annan blogg och tjejen skrev att hon hade fått komentarer på att hon redan var smal och trodde att hon ville banta när hon va som mig, naturligt smal och bara ville igemkligen bara röra på sig. 


Jag har en snabb metabolism eller något, Det är helt enkelt att min kropp tar hand om näringen osv snabbare och jag har inte lika mycet fett som dem flesta har. Dem flesta som har snabb metabolism älskar sötsaker o skräpmat men jag är nog som alla vanliga människor i världen. Men det är för att kroppen använder fettet till energi, vi blir lätt trötta (inte för att jag märker något) Så vi kan äta grädde o all skräpmat vi vill utan att bli tjocka men det är igenkligen inte så bra för vi får ju ändå i oss den dåliga  sakerna. 


Shit, det låter nästan som om jag är värsta geniet. Aja jag kommer sääkert ta upp dethär med utsende, kropps formar osv. Börjar bli lite less på samhället.. 

- Michelle

Av Elise Michelle - 23 januari 2015 18:09

Hellu! Har velat lägga ut ett inlägg under veckan, men jag har haft så himla mycket att göra med skolan osv.
Bild i måndags, so i tisdags, hk i torsdags och biologi idag :/ Men det kändes som att det gick hyfsat bra.
Michelle o jag var lite på gymmet i torsdags och körde lite eget!
Idag åkte familjen o jag in till stan och handlade lite så nu ligger vi bara i soffan och chillar ;)
Imorgon blir det 15-årsfest hos Sofia, vi ska se lite film, äta pizza och mysa!
Så det ska bli kul! :D
Innan festen så ska Michelle och jag till gymmet och köra lite pass tror jag!
//Elise

Av Elise Michelle - 23 januari 2015 15:23

Halleluja It's Friday!
Seriöst denhär dagen har gått snabbt även om vi har haft SEGA ämnen!
Hade no prov o ni anar inte hur ont man fick i handen efter!
Väldigt stolt över mig själv över 6st sidor (skryter)
Men köpte ett par träningsbyxor o en stickad tröja så det kan jag ta kort på hemma. Vet inte om jag har skrivit dethär ( Sorry Elise om du läser dethär) men jag har haft två par och helt random försvann dem i tvätten så jag har bara ett par.
Jobbigt när man har idrott två gånger i veckan och gymmar 2-3 ggr i veckan.. The struggle.
Aja nu har jag några iallafall, men nu ska jag gå o hämta posten så vi hörs!
- Michelle

No

Av Elise Michelle - 22 januari 2015 09:33

Hade nyss biologi, vi hade LAB vilket var väldigt kul. Vi mätte blodtrycket och sprang runt som galna höns.
Dem flesta som såg oss tyckte säkert att vi var konstiga meen... What Ever..Aja nu har vi rast och väntar på att vi ska in till musiken.
Chao
- Michelise

OPS oseriösa bilder :)

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards