michelise

Alla inlägg under januari 2015

Av Elise Michelle - 21 januari 2015 14:51

Slutade 20/15 min tidigare idag, super chill!
På slutet kom Magnus (våran rektor)
O nu tänker ni säkert "shit vad har hänt"
Och låt mig säga, inget. Han pratade om betyg, kul,kul..
Sen så kom SYV, dem som pratar om jobb osv. Efter besöken så fikade vi så det var ett bra avslut :)
- Michelle

Av Elise Michelle - 20 januari 2015 21:01

Bestämde mig för att ta det lungt och kolla på film idag istället för att plugga! :)

så nu kigger jag i sängen och kollar på film. 

Det började snöa idag :( Är rätt såtrött på vintern och vill ha sommar! 

Men imorgon är det handledar-dag, gud vad skönt och slippa riktiga lektioner och göra vad man vill. Aja snart har halva veckan gått och då är typ allt över och vi ska börja på nya saker. Vi hade so-prov idag. Gick väl rätt så bra. MEn nu ska jag fortsätta o kolla på filmen så vi hörs! 

- Michelle

Av Elise Michelle - 19 januari 2015 20:24

Idag hade vi bildläxa, gick väl hyfsat bra, hade glömt och göra en ..
Aja efter skolan så åkte jag och Elise in till stan och köpte födelsedags presenter till Sofia och sen så hittade vi lite själv :)
Aja nu har vi det överstökat!
Men imorgon har vi prov = när jag kom hem pluggade jag på so-n o sen efter middagen så somnade jag och nu är jag vaken och dricker te.
Jag tror jag kan son rätt så bra.. Aja hoppas det går bra. Chao!
- Michelle

[Bild]

Av Elise Michelle - 18 januari 2015 23:44

Kan inte sova och är stressad över skolan.. Det känns som om mitt hår ska börja bli vitt eller något!
Har börjat dricka mer te igen, det lunganar faktiskt ner mig. :)
Dem tre sakerna som hjälper mig med det är:
1. Kolla på film o dricka te
2. Gymma
3. Vara med dem jag gillar :)

Längtar tills denhär veckan är slut!
Har u-samtal denhär veckan också så vi får se hur det går. :)
Men nu ska jag försöka sova.
- Michelle

[Bild]

Av Elise Michelle - 18 januari 2015 20:42

Gud är inte så himla taggad inför den nya veckan..
Jag har liksom bildläxa redan till imorgon och jag kan kappast hälften..
Har satsat mer på proven så vi får se hur det går..
Alltså min hjärna är fylld med typ nya saker varje dag och jag kommer knappast få alla rätt eller bra betyg och det är INTE mitt fel.. :/
Aja, idag har jag städat lite och kollat på film med mamma.
Men jag har bara 4% på mobilen så jag måste dra.
- Michelle

[Bild]

Av Elise Michelle - 17 januari 2015 20:07

Ni som inte är intresserade i övningar som man kan göra kan skipa o läsa inlägget.
Idag körde jag ben och mage + lite arm och kondition.
Men jag tänkte skriva några övningar jag gjorde.
-1 minut planka
- 30 bicyele crunches
- 30 sek sidplanka
- 20 mountain climbers
-30 sit-ups
- 20 toe taps
-30 knäböj

- Michelle

[Bild]

Av Elise Michelle - 17 januari 2015 14:29

Heej!
Så nu sitter jag i bilen och gör ett inlägg.
Prövade och göra några barer och dem var faktist goda!
Det är ganska svårt och hitta ett recept när man allergisk mot nötter. :(
Men nu är jag påväg till gymmet, ska körs mage, rumpa och kondition tror jag. :)
När jag kommer hem blir det väl att plugga lite. Orkar seriöst med skolan längre!
Men igår så spenderade jag tiden på att kolla på det nya avsnittet av PLL och kollade på massor av videos på youtube.
Men vi hörs!
- Michelle

Av Elise Michelle - 16 januari 2015 23:59

Jaaa! Äntligen!
Seriöst jag har aldrig varit så himla upptagen i hela mitt liv pga skolan..
Jag känner att jag inte kommer klara av proven och att jag inte kommer komma ihåg något..
Vi har bild -läxa till måndag och jag kan typ inte hälften för att jag har varit för upptagen med att svara på frågor till proven så att jag hinner o plugga!
Jag kommer snart få panik..
Aja jag tror att helgen kommer bestå mest av plugg.. :(
Sämsta Helgen Ever..
Aja nu ska jag sova så vi hörs.
- Michelle

[Bild]

(Gammal bild) och ja vi är oseriösa..

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards