michelise

Alla inlägg den 30 mars 2015

Av Elise Michelle - 30 mars 2015 20:35

Vädret har varit sjuuk jobbig! Det är liksom mars (april om några dagar) 

och det har spöregnat, snöat och varit sol dem senaste två veckorna. Liksom det är två månader kvar tills det är sommar o det var runt 4 grader idag. Gud va roligt. (Sarkastisk) 

Men aja snart påsklov och mitt lov kommer nog bestå av gym, film/serier och typ chill. Har börjat se om Teen Wolf,säsong 3. Min favorit säsong är 3:An o 4:an så jag började där ifrån. 

Men idag så har skoldagen faktiskt gått snabbt, vi hade engelska, so, bild i halvklass o sen svenska i halvklass o så svenska i helklass. Jepp mycket svenska på måndagar men det är faktiskt rätt så chill för man gör inte så svåra saker på sv. Men idag hade vi samtala/tala och det gick faktiskt bra fast det var bara en övning. Men vi skulle påbörja en novell o det är ju kul, tycker faktiskt om o skriva saker jag har hittat på istället för värsta fakta texterna :) Men nu ska jag öva lite på hemkunskaps läxan o spanskan så vi hörs! 

-Michelle




(låtar jag har lyssnat på den senaste tiden)

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards