michelise

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Elise Michelle - 13 mars 2015 22:45

Så varje vecka kommer jag göra minst ett collage/lägga upp bilder/musik tips osv som jag ha tyckt om.
Ska försöka göra en per vecka men vi får se om det kommer fler :)
Men här är den första.

Core/abs
Yes jag har börjat fokusera på magen denhär månaden! :)
Förra var nog lite mer ben men nu är jag helt inställd på mage o jag vet inte varför? ( vem vill inte ha en snygg mage nu till sommarn? )
Men trenden "hälsa" kommer inte försvinna utan den kommer vara kvar rätt så länge!
Det är ju klart att alla olika kropper osv är sexiga/snygga eller vad man nu än vill kalla sin kropp men jag tycker att man iallafall ska äta rätt o behandla den rätt. Bara för att du är smal betyder det inte att du har en bra hälsa. Det kan betyda att man äter för lite, man kan vara deprimerad, behandlar kroppen fel med fel mat/tobak osv men det betyder inte att du kommer leva längre. Alla har olik gener och det betyder att alla är olika! :)
Så man ska aldrig någonsin jämföra sig med någon annan för alla är byggda olika och ingen annan är lika unik som du :)
O bara för att man har mer fett betyder det inte att man äter fel eller inte tränar, det kan vara så att du äter bra o tränar men din kropp har lite mer fett eller lagrar fett för att den ska skydda dig och skapa energi o sånt.
- Michelle

Av Elise Michelle - 13 mars 2015 13:03

yes! Har slutat nu och jag har aldrig längtat såhär mycket (jag överdriver lite där)
Men alltså vakna klockan 5 är inte min sak, när jag vaknar så tidigt tar det kanske tre timmar innan jag är fullt medvetet om vad som händer osv. Men det var faktist kul o praoa på sjukhuset.
Fick se massa saker som man inte ser varje dag och jag tyckte mest om röntgen avdelningen. Det var så coolt o få se hur ett ben ser ut o massa sprickor o sånt + att jag fick se hur hjärnan ser ut istället för en bild bioligo boken ( alltså en röntgenbild)
Men nu kommer min buss så vi får se om jag skriver något mer ikväll!
- Michelle

Av Elise Michelle - 13 mars 2015 06:33

Gud vad trött jag är! Vaknade klockan 5 men gick o la mig halv tio igår. Kommer aldrig att orka vakna på helgen! Men hela min lördag är fullbokad så jag kommer seriöst vara död på söndag. På söndagar städar vi också men det är lungt för att på onsdag så ska vi ha studiedag. Villet betyder två dagars skola o sen studiedag o sen två dagars skola igen! Svin gutt, på onsdagar slutar vi sent så det ska bli skönt.
Förlåt om ni inte har förstått vad jag har skrivit för jag vet knappast själv vad jag gör men jag måste gå till min avdelnings så vi ses!
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards