michelise

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Elise Michelle - 3 mars 2015 21:45

gud vad mycket jag har hunnit göra idag!
Det började snöa på morgonen och jag vill ha vår/sommar så jag blev inte riktigt glad när jag såg det.
Sedan så åkte vi till skolan och hade tre lektioner och tillslut cyklade vi till simhallen, det var svin roligt!
Älskar o simma, Aja vi fick lära oss några nya simsätt fast jag kunde dem ju redan.
Aja efter det gick vi till Sibylla och käkade lite gott och sedan så åkte jag o Elise in till stan. Vi köpte varsin Over-sized T-shirt och sedan cyklade vi till gymmet.
Vi gjorde en killer ab workout, seriöst man kände hur magen jobbade!
O så körde vi ben, sjuk jobbigt eftersom vi hade använt dem när vi simmade och cyklade!
Sen så åkte vi bil hem till Elise för att det var skit kallt ute och Elise hade glömt sina vantar hemma.
Efter kanske 5-10min kom mamma och hämtade mig, hon fyller år idag (min morfar också fast i den kinesiska kalendern) så vi åkte till Corallen och åt middag!
Det var supermysigt! Men nu sitter jag i sängen med myskläderna på och pluggar. Fick hem två brev från sjukhuset, ena var mitt schema. Jag måste vakna runt 5!! Och så var det något om min allergi och att jag skulle ta fler blodprov, yey..!
Fattar inte hur jag orkar efter denhär dagen!
Men nu ska jag bara läsa igenom HKn så vi hörs!
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards