michelise

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Elise Michelle - 12 mars 2015 12:15

fick sluta 11:40 fast jag ska sluta 13.00
Så himla gutt och solen lyser ju så det är varmt!
Ska åka ut till stan o käka lunch o sen så ska jag ta bussen hem. Jag var helt utmatad igår så jag gick o la mig vid 20.30 o hade lite sovmorgon idag och började vid 07.30 istället för 6.45
Men nu ska jag äta så vi hörs!
-michelle

Av Elise Michelle - 12 mars 2015 08:41

Igår fyllde jag 15, så jag blev väckt på sängen med presenter!
Sen på praon så var dem så snälla så dem bjöd på fika för att jag fyllde år:)

Jag jobbade lite som vanligt och sen kom Michelle och vi gick till Chillout och väntade på mamma. Mamma och jag tog en Caesar-sallad och Michelle tog en pasta bolognese, det var jättemumsigt!
Det var jättemysigt och kul att Michelle kunde komma också!
Efter att jag hade cyklat hem från praon så åt vi lite grillad kycklig och såg på Hawaii five-O;)

I helgen blir det mer firande som jag ser fram emot, på lördag blir det tjejkväll med några kompisar och på söndag blir det vuxenfest!
Idag vet inte riktigt mamma och jag var vi ska äta, tror att det blir Nettans Café. Så det ska bli jättekul!
En annan kul är att jag ska sluta lite tidigare i dag på praon och gå och klippa och slinga håret! Fick det i födelsedagspresent av mamma o pappa<3
Är så tacksam för allt jag fått, om ni är lite nyfikna på vad, så är det bara och kommentera.
//Elise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards