michelise

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Elise Michelle - 10 mars 2015 17:41

Om ni läser på datorn, ipaden/surfplattan eller något sånt så kan ni se att jag har gjort några förendringar och om ni läser på mobilen så kan ni se att jag har gjort en ny header men inte att rubrikerna ch några andra småsaker ha lags till, 

Men blev faktiskt nöjd dengär gången! Brukar tycka att det blir lite njaaa men nu blev det faktiskt bra :) Fast det är ju min åsikt, tycker om o göra sommar/spring design istället för höst/vinter för att jag tycker om ljusa färger o inte mörka.

(inte för att jag går klädd i värsta färgglada kläderna, jag gillar ljusa färger men har aldrig på mig det förutom på sommaren .. Don't blame me )

Men nu ska jag gå o äta så vi hörs! 

- Michelle


  ( Tryck på bilden för att se den i full storlek)



Av Elise Michelle - 10 mars 2015 11:41

Vaknade klockan 5 idag för att fixa mig o va här vid 6.35 ( börjar 6.45 men man ska vara ombytt + att det tar 10-15 min att åka till sjukhuset från mig. )
Så är rätt så trött, ska bara jobba i typ 1,5 h o sen så drar jag till gymmet! :)
Men nu ska jag försöka hitta min handledare så vi ses!

- Michelle

(Ingen seriös bild, tycker inte om o ta seriösa när jag är själv eller med kompisar så det händer inte så ofta.. x) )

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards