michelise

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Elise Michelle - 9 mars 2015 14:13

så idag är det måndag = prao
Jag praoade som sagt på sjukhuset o idag fick jag vara på medicin 40 vilket är avdelningen där man tar hand om dem som har fått stroke. Det var helt okej, fanns inget o göra så jag fick sluta tidigare.
Vi började med att gå igenom regler o sen så fick jag lära mig lite olika saker. O sen hade vi möte där dem gick igenom patienter (jag satt bara där o dagdrömde)
Jag hade lite otur och det var magsjuka på min avdelning så jag fick vara extra noga med hygienen.
Men det var helt okej, efter praktiken så fick jag gå till labbet för att ta blodprov. Har aldrig gjort det själv men det gick bra, sjuksköterskan var snäll o småpratade.
Men det är sjukt varmt ute! Sitter på bussen hem o det är typ 26 grader inne i bussen o ute ät det bara svalt i skuggan o varmt i solen.
Så det blir nog att gå ut en stund när jag har kommit hem :)
Men vi hörs!
- michelle

Av Elise Michelle - 9 mars 2015 09:59

Idag blir det prao på JC, det ska bli kul! Vet inte riktigt vad jag kommer få göra så vi får se...:)
//Elise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards