michelise

Alla inlägg under maj 2015

Av Elise Michelle - 1 maj 2015 17:08

Det har regnat i nästan 24 timmar nu..
Eller ja kanske inte exakt men det började regna när vi cyklade hem till Elise igår så vi var dyngsura när vi kom dit.
O idag har det regnat hela dagen o det har typ alltid varit dåligt väder när det är Valborg, jag skojar inte!
Men nu sitter jag i bilen påväg till en middag med typ hela min släkt (pappas sida)
Är sjukt trött så jag vet inte om jag kommer orka med att vara vaken länge men vi får se.
Men idag är det MAJ! Alltså regnigt väder och det är 3 °C ute.. Det är liksom 1 månad kvar till juni..
- Michelle

Av Elise Michelle - 1 maj 2015 09:49

Igår i skolan hade vi Hk-prov om ekonomi osv, och det var det rörigaste provet jag någonsin haft.
När man hade gjort det kändes det som att man var skittrött och att man hade skrivit allting 2 ggr :/
Det är inte allt utan det betyget man får blir överflyttat till 9:ans slutbetyg, så jag hoppas verkligen att det gick bra!

Aja nog om skolan, när vi kom hem så åt vi mellanmål och körde lite Wii med Michelle och Sofia.
Sen cyklade vi till gymmet och körde mest mage.
När vi var klara släppte vi av Sofia och så tog vi en snabbdusch och åt pizza ifrån Balkan. Provade deras vegetariska pizza och den var jättegod ;)
Sen cyklade vi till Maj-brasan och träffade Julia där. Vi åkte inga "karuseller" utan bara gick runt lite.
Sen drog vi till kb och köpte lite snacks till kvällen.
Vi spenderade kvällen av att bara se på film (Love Rosie) och äta popcorn!

//Elise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards