michelise

Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Elise Michelle - 25 maj 2015 17:55

18 Dagar till skolavslutningen 

Vilket betyder 29 dagar kvar till ONE DIRECTION! 

Alltså jag är så sjukt taggad! O ja jag har börjat stalka dem lite grand..( Okej inte stalka men jag har fått lite mer info om dem! Om man vill säga så istället..) 

Men jag tror jag har blivit en Directioner igen och efter ha kollat lite på twitter så har vi typ två project tillsammans den här sommaren då jag kan lika gärna sprida dem liiite. 

- Michelle

    

Av Elise Michelle - 25 maj 2015 11:24

Så himla gutt o va ledig idag!
Orkar knappast med skolan längre och imorgon är det handledardag vilket betyder att vi inte har några lektioner utan vi får jobba med vad vi vill,
Jag kommer förmodligen plugga på no:n, musikläxan, o lite på engelskan.
Men idag ska jag nog åka ut o gymma o sen så när jag kommer hem kommer det förmodligen bli att städa o sen typ bara ta det lugnt (:

Är det bara jag som tycker att det äntligen känns som sommar?
Liksom hela helgen har det varit varmt och solen har varit framme hela tiden, solen går typ inte ner förens nio något och så solar typ alla förutom jag..
Jag tycker att det är tråkigt om man är själv o solar med idk det är ju alltid skönt med solen.
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards