michelise

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Elise Michelle - 6 maj 2015 19:06

Helloo! 

Skoldagen har väl varit okej, vi har haft matteprov och sedan har vi lämnat in en skrivuppgift på engelskan vilket gick rätt så bra tror jag iallafall.

Det har varit riktig soligt o varmt ute idag, så när jag kom hem så bestämde jag mig för att ta en spring/löprunda :) 

Det var så gutt o nu sitter jag här med ömma ben och kollar på Arrow.

Hur ska det gå imorgon när vi ska gymma?! 

MEEN det är det värt, när jag kom hem så fixade jag ett nyttig mellamål och nu ska vi äta lax till middag.

Alltså att äta rätt känns bättre och ja man blir gladare osv MEN det är klart att man ska få äta godis osv! Bara du tar hand om din kropp och belönar den då o då. Det är helt mänskligt att äta godis osv och det är svårt att avstå från det men när du väl har lyckats så känner du hur bra kroppen mår utan det onödiga sockret o fettet. 

jag började med att sakta ta bort dem ''dåliga'' sakerna och när jag väl visste att jag inte hade gjort det på typ två veckor gjorde jag en packt med Elise eller mig själv och ja det funkade! :) Jag äter och tränar för att det gör mig mer självsäker och jag mår sjukt bra av det. Inte för att jag vill gå ner i vikt osv. 

Att äta nyttigt är ingen diet utan en livsstil. 

- Michelle  


Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards