michelise

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Elise Michelle - 14 maj 2015 15:31

Alltså är sjukt trött!!
Åkte o tränade runt ett o var där i två timmar så nu är jag både hungrig o trött. Så jag gick till Coop o köpte torkad frukt o sedan gick jag en liten promenad till hamnen så nu sitter jag här o väntar på att mim bror ska komma o hämta mig. Han tränar på ett annat gym o han så är seg så att jag har suttit här i nästan 20 minuter o väntar på att han ska bli klar.
VARFÖR stirrar alla om är typ själv i stan eller ngt? Det är väl inte så konstigt?
Men solen lyser så det är ju skönt, när jag kommer hem blir det att krypa ner i sängen o inte går ur den förens det är middag.

Av Elise Michelle - 14 maj 2015 11:44

freedom from school!
Så himla skönt o va ledig resten av veckan! Vi har liksom väldigt mycket på gång just nu det är skönt o ta lite pause o göra något annat istället för att sitta instängd i ett klassrum.
Har inga speciella planer för idag utan det blir nog gym,mat ,film + laziness (: Den perfekta kombon för en vanlig torsdag, har redan på mig mina i dont care outfit och det känns rätt!
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards