michelise

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Elise Michelle - 3 maj 2015 18:46

Jag har sjukt tråkigt så jag kommer göra '' tenn wolf tag'' som jag vet några amerikanska bloggare har gjort. Så here we gooo:


1.How did you discover the show?

Genom att kolla på MTV när det var reklam ngn gång :) 

 

2.Who´s your favourite character? 

Hands down for Stiles Stilinski! Han är den roliga i showen o han får mig att skratta.

 

3.Who´s your least favorite character?


Hm.. svårt val men Peter Hale o jag vill inte spoila så jag kommer inte förklara mig..

 

4.What has been your favourite episode?


Alltså gud va svåra frågor.. Antingen den motell avsnittet eller den sorgligaste avsnittet där The Carver twins lämnar. Gud va svårt det är o inte spoila o förkla varför :/


5.Who´s your favourite couple?

Lätt! Alison o Scott! Ofc?! Eller the ship namen: Scallison o så älskar jag bromancen mellan ''Sour Skittles'' ( Derek,Scott och Stiles) 

 

6.Wath episode has been the creepiest/scariest for you?


Alltså dem har mer varit spänande, men den i säsong 3 när läraren visar sitt riktiga jag.. 


7.What was your first initial thought on the show and did it change after you saw it?

För det första att den var svin spänande o det blir bara bättre o bättre!!  Jag låter hm.. beroende.. Not going 2 lie men a är väl lite beroende..

 

8.Have you seen Teen Wolf the Movie?


Nepp, den är typ från 1985 eller något så den har riktigt dåliga effekter så nej.


9.What is your favourite season?

Ugh.. Svår fråga men det måste vara säsong 3b pga av The Carver twins, Alison o typ Stiles. Men jag tycker även om säsong 4 det är bara att dem drog ut lite på det..

 


And thats it! Så jag skojar inte, rekommenerar serien till alla som gillar PLL, Supernatural, TVD o sånt men jag måste varna dig.. ,du kommer bli beroende. 

- Michelle

 

 

Av Elise Michelle - 3 maj 2015 16:57

På morgonen idag såg mamma att hennes kompis sålde One Direction biljetter för halva priset!
Och Gud vad glad jag blev, Michelle och jag har velat gå på en konsert tillsammans jättelänge och att det är One Direction ska bli skitkul! Jag tycker att dem gör jättebra låtar och deras utseende gör en ju inte precis besviken, haha;)
Det enda som är lite tråkigt är att Zayn har slutat :/
Så i sommar 23 juni ska vi till Ullevi i Göteborg och se dem!!
Vi är såå taggade och längtar extremt mycket!
//Elise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards