michelise

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Elise Michelle - 10 maj 2015 21:44

alltså jag typ dör!
Ni vet när man läser en bok/ tittar på en serie o slutet på kanske ett kapitel/avsnitt liksom är helt mind blowing och du bara måste fortsätta för att det är så himla spännande?
Välkommen till min värld!
Nu för tiden har jag börjat läsa mer och som vanligt kollar jag på serier vilket leder till att jag typ aldrig sover förens jag är döds trött.. Känner någon igen sig?
O det dumma med cliffhangers är att om du har en tillräckligt stark vilja för att sluta o gå o lägga dig så har du helt fel!
Du kommer ligga där och undra hur det kommer gå o så får du så många tankar att du aldrig kommer få sova om du inte bara fortsätter.
Vilket du kommer göra och nästa gång du kollar klockan så är det redan morgon..
Det magiska med böcker och television är att du åker in i någon annans liv och upplever saker du aldrig skulle ha gjort i verkligheten.
Så sjukt random inlägg men alltså jag bara kände för att dela med mig det här..
- Michelle

Av Elise Michelle - 10 maj 2015 11:23

På senaste tiden har jag verkligen börjat gilla elefanter på kläder, smycken osv...
Jag vet inte vad det är men jag tycker att dem är jättehäftiga ;)
Tyvärr vet jag inte var man kan hitta kläder/smycken, så om ni vet någonstans man kan hitta dem så kommentera gärna!
//Elise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards