michelise

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elise Michelle - 7 oktober 2014 22:42

När denhär veckan är över är det typ 1 prov kvar! :D
Orkar inte med allt plugg o stress!
Men kollade nyss på tv, fanns inte mycket o se på så jag bestämde mig för att gå o plugga men om jag ska vara ärlig nja, orkar inte direkt.
Vi har för mycket saker och göra så man kan inte fokusera på ett ämne. Som so:n, alltså gick ju inte superbra men jag gjorde mitt bästa.
Men jag får försöka sluta stressa kommer ju få vitt hår innan jag fyller 20.
- Michelle

Av Elise Michelle - 6 oktober 2014 19:57

Kom nys hem från Elise,
O jag är trött..alltså har inte såhär trött sen idk jag hade jetlag i Amerika :)
Men ska försöka hålla mig vaken så att jag inte vaknar mitt i natten o inte kan somna om.
Men jag ska bara ta det lugnt ikväll o va lite på datorn, har inte exakt lusten att plugga när jag är trött.
- Michelle

(På bilden)

Av Elise Michelle - 5 oktober 2014 11:20

God morgon!
Eller klockan är snart 12 men aa.
Jag vaknade ganska tidigt det var nog runt 9.
Men idag blir det att städa o plugga..
Jag har lust o klaga sönder om läxor o proven i skolan!! Vi kan ju inte ha typ tre prov och massa läxor på en vecka..
Alltså man kan ju inte lära in sig ett ämne direkt o det tar ju freakin tid!
Men man får göra sitt bästa även om jag inte klarade av So:n så bra..
Alltså nej lärarna får också sluta bli gravida så vi slipper byta hela tiden!
Men veckan har gått snabbt o snart blir det måndag IGEN :(

Av Elise Michelle - 4 oktober 2014 21:10

Hellu, idag så åkte mamma och jag ut till stan och vi köpte handskar från Intersport, alltså såna man har till gymmet.
Och sen köpte jag ett par tofflor och en morgonrock! :D
Men just nu så kollar jag på THG med min bror. Han har vägrat o kolla på den men han har get sig. :)

Av Elise Michelle - 3 oktober 2014 22:00

Idag blev det att åka ut till stan efter skolan o vi var där i ca 1 h.
O när vi kom hem så hade våran sak som ger wi-fi osv funkade inte så jag o amma bestämde oss för att se en film och det slutade med att hela familjen satt framför tven med släck lampa osv! :)
- Michelle

Av Elise Michelle - 3 oktober 2014 16:39

Idag hade vi biologi-läxförhör o jag var den sista som satt och skrev så jag kände mig lite långsam :) haha. Men kunde alla frågorna så hoppas att det gick bra!
Ikväll så ska vi köpa hem lite pizza, se på Idol och Crisis. Det blir också lite Ben&Jerry's. Så det blir en riktig myskväll.
Har också tänkt se en film som Michelle rekommenderade mig som heter "Abduction" med Taylor Lautner! Han är såå snygg o duktig skådespelare!
// Elise

Av Elise Michelle - 3 oktober 2014 06:55

Gud så skönt med fredag!
Veckan har faktist gått ganska snabbt :)
Men igår var vi på ett pass på gymmet, o Gud vad jobbigt det var!
Svettet bara rann o jag är jättestolt över mig själv! :)
Men nu ska jag börja fixa mig o sånt
- Michelle

Av Elise Michelle - 1 oktober 2014 18:55

Idag hade vi So:prov i shk. Gick faktiskt rätt bra för både mig och Michelle, men ingen av oss hann klart för det var såå mycket att skriva. Vi ska skriva klart på fredag...
Idag efter skolan så gick jag ut med hundarna en liten sväng och övade lite på Hk-läxan tills imorgon.

Igår så myste Michelle o jag, drack te och övade till so:provet.
Rätt mysigt med höstfärger och höstvädret nu! Så här kommer en bild:) // Elise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards