michelise

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elise Michelle - 26 oktober 2014 09:42

Idag så har vi haft bloggen i 6 månader :)
För 6 månader sen var det sommar och det var varmt! :( Man kunde liksom fortfarande ha kjol och shorts.

Men glöm inte att ställa om tiden till vintertid :)
Om man tänker efter är det snart JUL!! Det är om typ 2 månader.
Som sagt ingen Kina för mig och Elise iår :(
- Michelle

Av Elise Michelle - 25 oktober 2014 20:14

Jag är öm i axlarna och nacken!
Så gårdagens work out lönade sig.
Men idag var jag hemma halva dagen själv. Leslie, min bror gjorde högskoleprovet och mamma skulle ut och ut o äta lunch med någon kompis. Pappa var o jobbade o jag orkade inte åka ut så jag stannade hemma och kollade på film hela dagen :)
- Michelle

Av Elise Michelle - 24 oktober 2014 22:53

Idag åkte vi och tränade :)
Vi tränade armarna och GUD vad jobbigt det var.
Jag vet inte riktigt om ni tycker om o lyssna på passen osv så KOMENTERA eller ngt annars fortsätter jag :)
Men vi körde axelpress, plankan, marklyft, rageball och MASSA andra saker.

Av Elise Michelle - 23 oktober 2014 23:11

YAAS! Fredag imorgon! :)
Jag och Elise tänkte åka ut till stan o sen så ska vi på pass.
Aja skolan är så sjukt seg så vi behöver verkligen lov.

Imorgon har vi biologiprov o jag är väl inte direkt taggad.. No är inte direkt min starkaste sida. :(
Men har pluggat ganska mycket så förhoppningsvis blir det ett bra betyg :)
- Michelle

Av Elise Michelle - 23 oktober 2014 07:01

Gud vad mörkt det är!
Klockan är ju 7 :(
Aka ska snart upp, igår var jag vaken väldigt länge pga att jag pluggade i typ 3 h och om jag ska vara ärlig kommer jag bara ihåg hälften av det jag skrev :(
- Michelle

Av Elise Michelle - 22 oktober 2014 15:32

Skoldagen har varit LÅNG och seg.
Men imorgon slutar vi runt 14:20 så det ska bli gutt! Sen är det ju höstlöv :)
Men det är riktigt kallt ute!
Det är typ 5 grader ute och skolan är ju inte ett dugg varmt. Det är typ 15 grader där.
Men här kommer lite bilder från gårdagen
- Michelle

Jag fick två olika sminkningar och Elise fick en

Av Elise Michelle - 21 oktober 2014 17:42

Sorry för få inlägg. Men jag har varit VÄLDIGT upptagen dem senaste dagarna :( det är massor med skola.
Men snart är det höstlov o då kommer jag lägga upp lite mer :)
Denhär nya veckan har varigt helt okej, ganska segt faktiskt men just nu sitter Elise och sminkar mig.
Eller vi sminkade varandra men jag failade så hon fick fortsätta C:'

Denhär veckan har jag och Elise två prov :( det är kemi och biologi.. Så jag måste plugga på.
- Michelle

Av Elise Michelle - 19 oktober 2014 19:52

Klippte håret idag och jag blev väl inte direkt nöjd.
Man kanske inte ser så stor skillnad på bilden men irl! :(
Aja håret växer ju ut igen.
Men dagen har varit lång och tråkig.
Skolan börjar ju imorgon o det är en vecka kvar tills höstlov! :)
Men vi har två spanska läxor/prov och 2 no saker :(
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards