michelise

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Elise Michelle - 15 oktober 2014 23:03

Så denhär vintern blir det att stanna hemma pga att viruset ebola har spridit sig..!
Så ingen Kina för mig eller Elise :(
Riktigt synd för jag var riktigt taggad o allt var nästan bestämt ..
Men jag fick iallafall träffa min moster denhär sommarn och så blev det ju en del resor denhär sommarn.

Meen har några glada nyheter (för mig)
Har fått en till liten kanin som hetter Mango :) Eller hon hette Ebba men jag döpte om henne x)
- Michelle

Bild 1 Mango
Bild 2 Kimi

Av Elise Michelle - 15 oktober 2014 17:20

Vi fick jobba med grejer vi behövde komma ikapp med osv... Var rätt tråkigt och tiden gick långsamt men det är alltid trögt på onsdagar:/

Vi vann skoljoggen för andra ggn o priset var 500kr så vi köpte lite godis och såg på film på eftermiddagen!
Filmen handlade om mobbning, den var sådär.. Gillar inte så dramatiska filmer. Nu har jag typ ett "Friends" maraton, tycker det är så kul att titta på! Längtar till fredag för då blir det Kalmar med klassen!
// Elise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards