michelise

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Elise Michelle - 9 oktober 2014 23:27

Vet inte om nu läser på morgonen eller på kvällen/natten så god morgon o godnatt! :)
men idag så va det en rött så jobbig skoldag, först hade jag och Elise visat videona o fick betyg osv.
Och sen hade vi som sagt prov vilket gick bra! Skrev 3 A4 alltså 6 sidor.
Min hand fick freakin kramp men det gick över.
Jag var VÄLDIGT taggad på ett pass men vi skulle göra
100 boxhopp
100 axelpress
100 marklyft
Det var jobbigt o vi hade delat in det så vi gjorde det 5ggr eller något sånt.
Men nu ska jag sova :)
- Michelle

Av Elise Michelle - 9 oktober 2014 11:25

Tråkig svenska lektion!!
Har typ inget och göra.
Men vi har haft Musik och No.
Vi har snart lunch o efter det har vi HK o sen slutar vi! :D
- Michelle

Av Elise Michelle - 9 oktober 2014 07:20

Igår hade vi vårt lite svårare matteprov och jag tror inte att det gick så bra :/ men, men ingen är bra på allt. Man får bara göra sitt bästa!
Orkar inte gå upp ur sängen vill bara sova tills skolveckan är slut! Det enda jag längtar efter är att det ska bli fredag, så att jag får sova över hos Michelle, ska bli roligt!

Men idag har vi Hk-prov o känner mig rätt så säker! Vi slutar 14.25 idag
och Michelle ska hänga med mig hem och sen har vi pass på gymmet. Vi tycker att det är så kul att gymma speciellt tillsammans ;)
//Elise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards