michelise

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Elise Michelle - 12 oktober 2014 21:01

Bredbandet funkar inte= inget wi-fi,tv eller dator så jag får vara på mobilen och ipaden.
Men idag fick jag städa o det var ju "nice"
Men sen fick jag gå ut o kratta, vårat äppelträd o grannarnas träd tappar så mycket! :( Men jag tycker om
Och vara ute så det var rätt så skönt.
O juste precis efter mitt inlägg:
"hejdå Sverige" så fick mamma "klartecken" på att vi kunde åka!! :D

Men imorgon är det skola så ska försöka ta det lungt innan allt stress kommer tillbaka.
- M

Av Elise Michelle - 12 oktober 2014 15:12

Jag har lust o bara va ledig o åka bort från Sverige!
Hoppas att det blir lungt i Hong Kong nu så vi kan åka dit!
Orkar typ inte med skolan, massa stress osv men denhär veckan blir väl rätt så chill o sen så är det en vecka kvar till Höstlovet! :)
Jag önskat att jag fick åka tillbaka till Kanada eller USA! :)
Allt var typ perfeckt där, dock är det typ 4 grader i Toronto.
Men jag saknar min mormor massoooor! Hon bor ju i HK/Kina så jag träffar henne typ 1 gång på typ 1-2 år :(
Jag vill dit NU..
- Michelle

Av Elise Michelle - 12 oktober 2014 00:25

Vi drog ut till stan o jag fick med mig hem en stickad vit tröja och tuggummin men det var riktigt mysigt.
Vi gick o fikade också o när jag kom hem byte jag om till pyjamas och bestämde mig för att kolla på film o va lite på YT.
O så blev det en liten lat dag, kändes som en film dag eller en shoppingdag så det blev båda :)
Men jag ska lägga mig nu,
Godnatt!
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards