michelise

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Elise Michelle - 29 oktober 2014 23:08

I söndags fick vi hem ett paket från någon sida som Leslie hade bestält ifrån o jag fick Sims 3.
Så det spelade jag idag.
Känslan när dem blir kära på 5 min och har redan haft det mest romantiska förhållandet än vad jag själv har haft.
Men hade ju ganska tråkigt idag så jag pyntade/dekorerade halva vardagsrummet. (Halloween aktigt)
Men jag har 3% kvar så ska ladda mobilen.
- Michelle

(Gammal bild)

Av Elise Michelle - 29 oktober 2014 15:23

Vaknade runt tio något idag och jag är helt slut!
Har inte gjort något speciellt men ändå..?
Aja men idag har jag städat rummet, pluggat, målat naglarna osv.
Har ganska tråkigt om jag ska vara ärlig. Har inte mycket o göra så det är chill. Men på fredag ska Sofia o Elise komma o vi ska kolla på filmer o göra massa annat.
Men vi har typ en tradition där vi klär ut oss på halloween o träffas antingen hemma hos mig, Sofia eller Elise.
O jag vet inte riktigt vad jag ska klä ut mig till men jag har två förslag. Antingen en docka eller en vampyr.
Aja vi får se!
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards