michelise

Alla inlägg under november 2014

Av Elise Michelle - 7 november 2014 21:28

kollade nyss på idol, Go Mollie! haha nej men dem jag hejar på är Josefin, Mollie och Lisa.

Men efter skolan drog vi in till stan med Clara. Vi letade efter en farsdagpresent men hittade inte några och så fikade vi. Det var supermysigt! Jag träffade även Stephanie som nyss kom hem från usa. 

Sedan åkte jag och mamma till maxi o jag köpte lite gott till kvällen. 

Men nu så tvingar min bror mig typ att ge tillbaka hans dator så vi hörs! 

- Michelle

Av Elise Michelle - 7 november 2014 15:42

Är på flanaden med två sötisar, varmchoklad är inte så dumt när det är kallt ute!

Av Elise Michelle - 7 november 2014 07:18

Veckan har gått rätt fort men hunnit med rätt mycket. Iallafall skönt med fredag, igår så skrev Michelle och jag kemin och så bakade på kärleksmums på HK:n! Riktigt gott men Gud vad mycket socker man ska ha i,haha :)
Det har regnat typ sen i onsdags och idag ska vi GÅ in till Stan för att se på något med skolan. Hoppas det inte regnar! Vi slutar inne i stan så jag o Michelle ska köpa farsdagpresent och hon skulle titta på vinterskor. Juste The Mockingjay har galapremiär 19 nov så den ska vi se om vi kan fixa biljetter/boka till... Trevlig helg allihopa!
//Elise

Av Elise Michelle - 6 november 2014 21:25

Alltså det är RIKTIGT kallt ute!
När vi kom hem från passet var det 1 grad ute och i flera ställen i Sverige har det redan börjat snöa :)
Vet inte riktigt om jag ska vara glad eller ledsen.
Men snö= JUL! :)
Vi firar inte direkt jul med massa dekorationer osv men vi åker alltid till farfar och så får vi julklappar.
Men nu ska jag göra spanskan :(
Chao amigos!
- Michelle

Av Elise Michelle - 5 november 2014 23:20

Hade sparat ett par bilder o tänkte dela med mig dem.
När jag gymmar så tänker jag ju inte exakt på att gå ner i vikt utan att komma i form.
Aja godnatt! :)
- M

Av Elise Michelle - 5 november 2014 15:36

Det har varit regnigt hela dagen vilken gör det till mys väder. Och då ska man vara hemma o kolla på film!
Men det kommer regna HELA veckan så det är ju nice.. :(
Det är det värsta med hösten i Sverige.
I typ LA är det sol nästan varje dag.
Åh vad jag saknar Amerika! :( önskar Att det var sommar igen. O det är redan mörk ute! Klockan är ju bara 15:30..
- Michelle

Bilden är från Kinaresan 2013

Av Elise Michelle - 4 november 2014 22:33

Just nu sitter jag i soffan och försöker plugga men det går inte så bra eftersom jag är typ helt utmattad!
Men idag så gick skoldagen SEGT! Även om vi slutade vid 14.00
På idrotten failade jag sönder så det var kul.. :(
Aja men efter skolan så gick vi hem till Elise o vi kollade på vänner.
Klockan 17:30 gick vi på ett pass.
O det var roligt, blev väldigt trött efter passet och när jag kom hem var jag tvungen o göra massa saker.
Aja vi hörs!
- Michelle

Av Elise Michelle - 3 november 2014 15:03

Sitter på bussen påväg hem.
Pappa körde in mig till stan så jag slipper ta halv bussen.
Skulle åka hem med honom men min bror ringde o sa att vi var tvungna o vänta på honom.
Men idag har skoldagen gått ganska snabbt.
Fick ganska mycket gjort, på bilden fick jag måla fritt, på svenskan förberede jag mig inför att prata inför klassen osv.
Men so:n suger, vi har haft samhälle i ca 3 månader! Alltså nej nej!! :(
-Michele

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards