michelise

Alla inlägg under november 2014

Av Elise Michelle - 12 november 2014 21:11

Idag gick faktist skoldagen snabbt även om vi slutade ganska sent.
Efter skolan gick vi hem till Elise (Jag, Sofia, Elise)
Och vi hade så himla mysigt o roligt!
Vi började med att bara prata om låg/mellanstadiet o vi hade det så mysigt och sen så körde vi Just Dance 4.
När jag kom hem hade pappa kommit upp från hobbyrummet med massa bilder på mig o min bror.
- Michelle

Av Elise Michelle - 11 november 2014 22:31

Va nyss på hockey med pappa, han vann 2 vipbiljetter! IKO o-hamn mot Asplöven, dem vann mot o-hamn med 3-2. Det var skitkallt i ishallen! Både pappa och jag typ skakade :/ men det var kul ändån. Vi gick när matchen nästan var slut och tog en korv på Sibylla :)
Fanns vissa spelare som hade rätt roliga efternamn... :D //Elise

Av Elise Michelle - 11 november 2014 19:54

Idag har jag o Elise varit bästisar i 5 år!
Så här kommer en bildbomb!
Bilderna kommer från olika år osv tex den första bilden är från 2012

Av Elise Michelle - 10 november 2014 15:36

Fick nyss en mini hjärtattack!
Missade nästan bussen pga av kön i Coop.
Aja det tog typ 10 o stå i SNABBKASSAN!
Aja jag hade ju klarat av 1 månad utan godis vilket gör mig väldigt nyttig! :)
Aja o så fort jag dricker läsk eller äter godis känner jag mig lite skyldig så jag ska försöka äta mer naturgodis ist. Finns ju choklad där med.
Aja idag gick måndagen snabbt tack vare Julia <3
På måndagar har vi bild o sv i grupper och tyvärr är Elise o Clara i den andra gruppen.. :(
Aja på svenskan så körde jag muntligt o det gick väl bra.
- Michelle

Av Elise Michelle - 9 november 2014 17:20

Idag firade vi farsdag lite anurlunda.
Vi brukar ge pappa presenter osv men iår bestämde vi oss för att laga mat åt honom. Min mamma gjorde varmrätten, jag gjorde efterrätten o Leslie förrätten.
Men nu ska jag städa rummet så vi hörs!
- Michelle

(Bild från 2007)

Av Elise Michelle - 8 november 2014 16:10

Är helt SLUT!
Passet var jobbigare än vanligt!
Vi körde först armhävningar och hopprep i 45sek x3
Sen körde vi reageball och knäböj med vikt 45 sek x3
Efter det blev det boxhopp och kettlebell swing x3
och tillslut blev det planka! Vi fick köra så länge vi orkade.

x3- vi gjorde varje sak varannan gång.

Älskar känslan när man har arbetat hårt men inte så mycket kärlek till att arbeta hårt x]
- Michelle

Av Elise Michelle - 8 november 2014 11:54

Blir en lätt frukost pga att vi snart ska äta lunch.
Men efter lunchen så ska vi åka o köra ett pass :)

Av Elise Michelle - 8 november 2014 11:32

Blir en lätt frukost pga att vi snart ska äta lunch.
Men efter lunchen så ska vi åka o köra ett pass :)

[Bild]

[Bild]

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards