michelise

Alla inlägg den 21 november 2014

Av Elise Michelle - 21 november 2014 15:19

Hola!
Idag hade vi spanskaprovet o det gick ju sådär.. Tror jag får ett D/C
Vi hade även idrott idag och då övade vi på juldanserna och lite styrka.
Ska kanske träna lite hemma sen, har inte varit på gymmet denhär veckan så känner mig lite skyldig.
- Chao

Av Elise Michelle - 21 november 2014 07:28

Den var så himla bra och spännande!
Michelle har läst alla böckerna o hon sa att del 2 kommer vara ännu bättre!
Orkar inte vänta ett helt år på nästa film :/ vill se den nu! Men aja då får man ju något att se fram emot.
Igår var vi på studiebesök på sjukhuset, det var rätt kul vi fick t.o.m vara inne i en operationssal.
Det var så roligt när man var tvungen att ha på sig en vit dräkt, hårmössa och skoskydd. Alla såg så roliga ut! :)
Är förskyld, men jag måste gå till skolan idag för vi har så mycket att göra. Både spanska-prov och engelska-samtala. Men sen tänker jag ta det lugnt i helgen.
// E

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards