michelise

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Elise Michelle - 23 november 2014 23:54

Så jag tänkte sova förut men det gick inte,Så jag gjorde den bilden :)
Om typ 1 vecka är det DECEMBER!
Sista månaden och jag har inte köpt alla julklappar än.. Ups!
Har köpt lite saker till några personer men är inte direkt klar. Har några saker kvar och köpa. Jag tycker att det är väldigt tidigt och börja få jul känslan meen har redan börjat få den.
Liksom dem flesta har resan börjar julpyntat ( där jag bor )
Och i stan har dem resan hängt upp dekorationerna, det ända som fattas är tomtarna och granen! :)
Aja nu ska jag försöka sova.
- Michelle

Av Elise Michelle - 23 november 2014 22:18

Idag vaknade jag runt 11 kanske,
Det var en helt vanlig söndag, städade direkt på morgonen o fortsatte efter lunch :)
Blev klar runt två tiden o då va jag med kaninerna en stund.
Senare på kvällen pluggade jag till matten och lite fysik. Jag tycker inte alls om fysik och jag vet inte äns vad jag ska plugga på så det är ju kul!
Men är ganska trött så nu ska jag lägga mig.
God natt!
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards