michelise

Alla inlägg under april 2015

Av Elise Michelle - 21 april 2015 21:18

I fredags så bestämde vi oss för att köpa sushi till kvällen så det var gott och så typ halvsåg jag på Let's Dance. Jag tycker att det har blivit lite långtråkigt och uttjatat dem sista gångerna så jag var inte så intresserad.
I lördags var jag och tränade med mamma och min syster. Sen gjorde jag mig i ordning och då kom Michelle och hennes föräldrar och hämtade mig. Jag var skithungrig när vi kom hem till henne (hade bara ätit två bananer till lunch/middag) så vi åt lite mat och sen gick vi ut och åkte longboard:) och tog lite bilder. Efter det gjorde vi typ en fruktsallad och såg på film.

Jag stannade faktiskt över en dag till och vi åt "Hot pot" jättegott och mättande ;) haha. Sen såg vi på Castle och lite annat. Det var jättemysigt!
//Elise

Av Elise Michelle - 18 april 2015 10:00

god morgon!
Idag så blir det en shopping dag i Nybro med mamma och pappa sen så när vi är påväg hem så ska vi hämta upp Elise o så ska hon sova över :)
Så ja, vi får se om jag orkar skriva ett inlägg på kvällen (:
- Michelle

Av Elise Michelle - 18 april 2015 09:59

god morgon!
Idag så blir det en shopping dag i Nybro med mamma och pappa sen så när vi är påväg hem så ska vi hämta upp Elise o så ska hon sova över :)
Så ja, vi får se om jag orkar skriva ett inlägg på kvällen (:
- Michelle

Av Elise Michelle - 15 april 2015 21:08

hellu, idag så va det en lång o seg dag i skolan o det var ett deprimerande väder så det gjorde det ju inte bättre.
Men efter skolan åkte jag o Julia in till stan, vi fikade/åt och hade det trevligt :)
Jag blev inte alls mätt av skolan mat som var torr o äcklig så jag beställde en Cesarsalad o Gud vad gott det var jämfört med skolans mat.
Men när jag kom hem så gick jag o sov i typ 40 min o sen så har jag bara pluggat på hemkunskapen i spanskan.
- michelle

Av Elise Michelle - 12 april 2015 11:07

Vill till musikfestivalen Coachella!
Men det ligger i USA så det kort inte hända på ett tag.
Det är en musikfestival dom typ Latitud 57 men dem har flera kända artister och typ massa "roller coasters" och så har man värsta outfitserna som är helt otroligt snygga!
- Michelle

  

bild av mig

Av Elise Michelle - 11 april 2015 12:28

Hellu, jag älskar att kollar på filmer/serier för er som inte visste ( fast dem flesta vet nog det) Aja Fast and Furious 7 är nu på bio o våran biosalong håller på o renoveras så alla åker till Kalmar men jag är för lat så jag skippar det men jag vill se den so bad! 

 En låt från filmen som heter See you agein - Wiz Khalifa är grymt bra :) Det är typ ett minne av

Paul Walker. -Michelle 

Av Elise Michelle - 9 april 2015 11:16

veckan har gått så snabbt!
Snart är det skola igen men det är ju liksom "bara" 62 dagar kvar till skolavslutningen.
Fast det går ju snabbt, jag menar vi har massa studiedagar/lov o så känns det som om det nyss var februari.
Men idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra förutom att jag ska antingen dra till gymmet eller träna hemma. Det beror på vad jag känner för så vi får se.
Pluggade lite igår, vi har redan två läxor till nästa vecka ): liksom vi har lov för en anledning?
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards