michelise

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Elise Michelle - 3 april 2015 21:22

Hej, så idag har jag faktiskt inte gjort så mycket förutom att ha kollat på ''The flash''  ''Taken 3'' och ''teen wolf'' så ja jag har inte gjort så mycket idag. 

Men jag hade typ värdens dåligaste hår dag så jag fixade till den och blev faktiskt riktigt nöjd, o det fick mig att tänka till lite om mitt hår, jag har ju alltid haft lugg så jag kanske vill börja ha snelugg eller något för jag har börjat tröttna på att alltid klippa den typ två gånger på en månad, mitt hår växer rätt så snabbt (speciellt på sommarn) så jag, men jag vet inte riktigt. 

Om jag ska göra det blir det nog i juni eller något, vill göra det när värmen har börjat komma tillbaka och varför vet jag inte riktigt (: 

Nej men vi får se, jag tror att jag vill göra det men idk. 


Bara så ni vet så kommer jag inte göra något speciellt på lovet så ha inte för högaförväntningar! Men imorgon ska vi gymma o sen så ska vi träffa farfar, han ska oka till Kina snart så vi ska hälsa på honom innan han åker. Jag fattar inte hur en 91-åring orkar åka i ca 24h+ två gånger på ett år?! Alltså han måste ju antingen åka till Sthlm eller Köpenhamn ( han tar flyget från kalmar så typ 3 h sammanlagt där) o sen så åker han typ ett annat flyg i ca 16 h + väntetid och allt o i den staden så finns det ingen flygplats så då måste han åka antingen bil i typ 2 h ( det beror på vilken flygplats) 

Sååå ja att resa till Kina tar tid men det är det värt! Jag är sjukt sugen på att åka o resa NU! 

- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards